lauantai 22. syyskuuta 2012

this is me

Päätin toteuttaa tällaisen itsekeskeisyyden multihuipentuman, eli minäpostauksen. Tämäntyylinen postaus on tullut viimeeksi varmaan kun tämän blogin aloitin, ja tein sellaisen gallupin, joten ehkä tilannetta on hyvä päivittää! Kuvia on tässä matkan varrelta, ja varsinkin hiukset on muuttuneet aika radikaalisti...

                                               Tästähän kaikki alkoi, ensimmäinen omakuva Niksulla!

Elikkä olen Johanna, pian jo 15-vuotias nuori Mikkelistä. Luulin, että mun vanhemmat pysyis ikuisesti yhdessä (ja nin luuli kaikki muutkin), mutta toisin kävi, ja kun olin 12-vuotias, musta tulikin yhtäkkiä avioerolapsi. Ongelmaa siitä ei kuitenkaan koskaan tullut, vaan alkukankeuden jälkeen käänsin sen voitoksi!

Mulla on jostain syystä aina sama ilme kuvissa, oli ne sitten virallisia, tai jotain kaveriräpsyjä. Tykkään muutenkin paljon valokuvata itseäni ja muita, mutta omien kuvieni kohdalla oon erittäin kriittinen, koska epäonnistun usein :( Parhaita kohteita kuvata on maisemat, koska niissä voi ottaa ns. vapauksia!

Kaverit on kaikki kaikessa! Niistä näkee, ketkä on todellisia ja ketkä ei, sillä munkin kaveriporukassa on käynyt pyörähtämässä paljon ihmisiä, mutta pysyviä ei ole kuin muutamat, mun eliittijoukko ♥ Mä uskon, että tähän kuuluvat tunnistaa itsensä kyllä, ily!

Tässä on yksi mun noloista tavoista; kuvaan itteäni webbikameralla ja vääntelen naamaani :D! Pelkään, että joku vielä näkee nää kuvat ja kuolee kirjaimellisesti nauruun... Muita noloja tapoja ja paheita mulla riittää, kuten mun on esimerkiksi pakko nukkua kännykkä tyynyn alla joka yö, lisään aina suolaa mäkkärissä tavallisen hampurilaisen väliin, ja pidän pikkurilliä pystyssä kun juon lasista :D

Tykkään pukeutua ja leikkiä mukatyylikästä olemattomalla vaatevarastollani, ja joskus tulee vahingossa myös onnistumisia! Haluaisin ehkä vähän muuttaa mun tyyliä yksinkertaisemmaksi, mutta rahat ei oikein riitä uudistamaan vaatekaappia :( 

Koulu ei oo koskaan näytellyt mitään isoa osaa mun elämässä, viimeisimmät vuodet se on ollut pelkkää pakkopullaa ja kavereiden kanssa hengailua oikeastaan, vaikka numerot on kasin ja ysin luokkaa, jollain hullun tuurilla. Tänä vuonna aijon kyllä alkaa viimeistään keväällä panostaa, sillä lukiosta en todellakaan tuu selviämään tällaisella löysäilyllä :(

Sitten asia, jonka takia elän ja joka on kaikki kaikessa: RUOKA. Rehellisesti, olen erittäin kova syömään, ja ihmettelenkin, miten olen näinkin laiha, vaikka en juurikaan liikuntaa harrasta. Tykkään paljon kaikesta ruuasta, jotenka mun kanssa voi aina lähteä syömään ;)

Tässä oli nyt jotain makua minusta, toivottavasti tykkäsitte! Nyt hyvää yötä ♥

2 kommenttia:

say whatever you want !